Firibgarlar "Secret Santa"dan firibgarlik sifatida foydalanishni boshladilar

TASS agentligining "Moshelovka" platformasi kuratori Alla Xrapunovaga tayanib xabar berishicha, "Secret Santa" yangi firibgarlikka aylandi.
Firibgarlar ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilarini "Secret Santa"ni o‘ynashga undashmoqda. "Firibgarlar "bolalarimizni xursand qilaylik: sen mening bolamga biror narsa sotib ol, men senikini sotib olaman" kabi takliflar yuborishadi yoki ijtimoiy tarmoqlardagi statuslarda bunday takliflarni joylashtirishadi", deb tushuntiradi Xrapunova. Oxir-oqibat, firibgar sovg‘ani oladi va evaziga hech narsa yubormaydi.
Nashrning yozishicha, firibgarlar butun soxta jamoalarni tashkil qiladigan yana bir turdagi firibgarlik mavjud. "Firibgar tashkilotchi "Secret Santa" qoidalarini taqlid qiladi, lekin har bir kishiga bitta yetkazib berish manzilini beradi - o‘z manzili. Yoki ular foydalanuvchilarni "sug‘urta bilan umumiy fond" uchun pul to‘lashga ishontirishadi <...>, shundan so‘ng chat yo‘qoladi", deb tushuntiradi Xrapunova.
Ayni paytda, Kostroma fuqarosi Jennifer Aniston qiyofasida o‘zini ko‘rsatgan firibgarlarga 245 000 rubl o‘tkazdi.
TASS agentligi, Moshelovka platformasi, Secret Santa, Ijtimoiy tarmoqlar, Firibgarlik sxemasi